fredag 8 oktober 2010

Hösten är officiellt här

























Idag var Engelskan inställd så jag får plugga hemmifrån. Tog med mig Viggo på en skogsprommis :) Hösten är verkligen här nu! Blir en lugn helg igen... men har för mycket att göra förutom festa. Men jag trivs just nu med det lugna livet, vill typ bara mysa när jag väl inte pluggar.
Sitter just nu med mögelost och kex och kaffe hehe, bra fika ;) ska snart ta ut Taz och Mille på en längre prommis oxå, ska dra med mig mamma som bara jobbar nu för tiden:(
Om ingen förstått det än så är jag och mamma som bästa vänner, det är alltid kul och vara med henne!
Nu ska jag fortsätta fylla Iphonen med musik...fyller snart upp 32 GB haha.



2 kommentarer:

sanna sa...

Åh va mysiga bilder!
Och nom lunch ;D

Och jag håller med dig, sjukt skönt att inte festa hela tin. Älskar att vara hemma och bara mysa nu på hösten.
Inget festsug alls, vilket är skönt :D

sara sa...

tack :D framkallade bilderna på Viggo för vi har ingakort på han än på vägen^^

Ja men visst är det skönt å bara mysa! Festa kan man göra när man verkligen vill det :)